Повернення товару

Повернення товару належної якості

Повернення можна здійснити відповідно до  Закону України «Про захист прав споживачів»  у період 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Повернення товару можна здійснити за умов:

  • товар не експлуатувався;
  • збережено товарний вигляд виробу;
  • збережені всі оригінальні бірки, пломби, етикетки, ярлики тощо;
  • цілісність комплектації товару та упаковки не порушено;
  • збережено гарантійний талон (при наявності гарантії на товар) і документ, що підтверджує оплату;
  • виріб не включено до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Порядок повернення товару:

  1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.
  2. Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, а також документ, що підтверджує оплату на електронну пошту  [email protected]  чи у формі  служби підтримки .
  3. Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.
  4. Відправте ваш товар та оригінал заяви на повернення за узгодженою з менеджером адресою.
  5. Після отримання та перевірки товару, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Повернення товару неналежної якості

Повернення можна здійснити відповідно до  Закону України «Про захист прав споживачів» , протягом гарантійного терміну на товар.

Повернення товару можна здійснити за умов:

  • товар неналежної якості;
  • наявність підтвердження істотності дефекту виробу від виробника;
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплектації товару не порушена;
  • досі дійсний період гарантійного обслуговування.

Порядок повернення товару:

  1. Зверніть увагу!Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.
  2. Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, а також документ, що підтверджує оплату на електронну пошту  [email protected]  чи у формі  служби підтримки .
  3. Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.
  4. Відправте ваш товар та оригінал заяви на повернення за узгодженою з менеджером адресою.
  5. Після отримання та перевірки товару, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Клієнту може бути відмовлено у поверненні товару, якщо не дотримано умов повернення встановлених  Законом України «Про захист прав споживачів ».

Споживачу буде компенсована тільки вартість самого товару належної/неналежної якості, вартість доставки не повертається.

Грошові кошти будуть повернуті тим способом та у тій валюті розрахунку за товар (якщо інше не передбачено банком-емітентом вашої банківської платіжної карти), яким його було придбано.

Якщо у Вас виникли додаткові запитання,  зв’яжіться з нами .